Les Carnets de Voyages d'Alice Mortensen

Une minute de lecture

8 octobre 2011

Hitchhiking is good, but a bit dangerous. You never know where you land on... Last time I tried a "transmap" ! A very funny thing : you place your feet on the marks and choose your destination, just putting your finger on it. You're scanned and five seconds later your are where you decided to go... Just magic ! Universal technologies are very funny !! Next time I will try inter-dimensional travel with a PowerBooster, but it seems to be a bit complicated. My technology is not as good as it has to. I will fix it, but the shop is in the other end of the universe (the first hemisphere). I have lost space-coordinates. But, I know someone who, maybe, could help me... not easy...

Annotations

Versions

Ce chapitre compte 2 versions.

Vous aimez lire Salt Penry ?

Commentez et annotez ses textes en vous inscrivant à l'Atelier des auteurs !
Sur l'Atelier des auteurs, un auteur n'est jamais seul : vous pouvez suivre ses avancées, soutenir ses efforts et l'aider à progresser.

Inscription

En rejoignant l'Atelier des auteurs, vous acceptez nos Conditions Générales d'Utilisation.

Déjà membre de l'Atelier des auteurs ? Connexion

Inscrivez-vous pour profiter pleinement de l'Atelier des auteurs !
0