Massacre a la trotineta II.

2 minutes de lecture

Qu'estom un detzenòt a's tiener las còstas davant ua navèra video. Ne sabí pas que hicar un cogom darrèr un gat podè aver aqueste efèit. Tranquille qu'estó a minjar, lo gatin qu'èra susprès beroia a un moment deus mei intimes per ua ombra pausada aus sons darrèrs. Qu'aurén podut créder qu'anava deféne's, charpar e nhacar contra aquestas cogordas pres d'ua sobta escoptofilia. Que huegè. Èra vergonhós de son manca de vigilància ? Èra vertadèrament esvarjat ? Aquestes felins que cultivan com solen d'ac har ua imatge lèisha'm-estar coplada d'ua eficiéncia de crànher. Qu'èra çò que, disem, disèn d'eths. Jo, ne n'aví pas jamei vist. Qu'èra çò qui possava aqueste animau a desbancar atau ? Qu'aurén podut trobar ua responsa si sonque açò e s'interessava. Finaument, nosautis, ne volen pas sonque arríder d'eth. Que s'estrenhom après aver calmat la nosta ilaritat collectiva. L'un au darrèr de l'aute qu'abraçí contre lo men bust lo còs prohasent deus mens tenhèrs collaboradors. Qu'aficavan tots ua attitud tant positiva que me'n vedoi entà estar diferent. Totun, en profitar d'aquesta proximitat qu'examinavi nas e pòts entà saber qui au demei d'aquestes benaurós e podè portar lo títol de " happyface38”. Qu'èra impossible. Qu'avèvan tots ua cara arridolenta e las ninas dilatadas. La mea mòstra qu'èra tornada verd. Que torní préner lo projecte on l'aví deishat, qu'ei a díser a la mèrca decebenta de 2940 punts. A un tetrominos deu nivèu superior... En tot a sède'm que lejut tot shuau los noms deus mens associats qui s'aficavan suu tablèu de las resultas. Peu moment n'èri pas lo darrèr. Aquesta idea que m'asserenava. Las darrèras sheis òras qu'èran estar determinantas e be comptí har lo men possible tà non pas estar lo mensh productiu.

Qu'aví tornar préner la mea concentracion. Tot qu'èra a l'entorn de jo qu'estó estropat d'un desinterès perfèit. Lo crono qui corrèva de hiu, la truquejada frenetica de las autas consòlas, l'agaçament d'ua votz baisha qui a còps e's hasèva un tròp audible. Que'm vedí. Qu'èri desdoblat en un tèrç incapable de sentir lo men còs en accion. Aqueste projecte que'm semblava similara tots los autes projectes aus quaus qu'aví podut participar abans. Qu'entrí en ua memòria fisica, ua execucion automatica. Arren n'auré podut empachà'm de perviéner a las meas fins. La purmèra plaça. Que m'apressí d'alhors deus purmèrs tres. L'agaçament que s'estó mei agut. N'èri pas sonque a dus tetrominos de la tresau plaça tienuda per "catlover5”. Que'm cliní de mei en mei suu men pòst com per ganhar en velocitat, lo men bust esmotat suu plastic negre deu burèu. Un ensems de quate carrats que baishèn suu terminau. Ne'm podè pas escapar. Que convulsí. La mea eficiéncia que provoquè protestacions a dus o tres pòstes enlà? Que m'i èri escadut.

— A nostes aimables colaboradors. Que volèvam informar que n'estar estat perturbat per ua anomalia, lo pòst 8 que va estar desconnectat e los sons punts despartits enter la linha numèro 2 sincèra. Volhatz contunhar l'activitat en cors. Mercés de la vòsta tranquilitat.

Annotations

Versions

Ce chapitre compte 1 versions.

Vous aimez lire Cabot ?

Commentez et annotez ses textes en vous inscrivant à l'Atelier des auteurs !
Sur l'Atelier des auteurs, un auteur n'est jamais seul : vous pouvez suivre ses avancées, soutenir ses efforts et l'aider à progresser.

Inscription

En rejoignant l'Atelier des auteurs, vous acceptez nos Conditions Générales d'Utilisation.

Déjà membre de l'Atelier des auteurs ? Connexion

Inscrivez-vous pour profiter pleinement de l'Atelier des auteurs !
0