Chapter 8 : The Fireflies :

Une minute de lecture

. After one hour of searching...

- Henry : Nothing..

- Riley : Oh no, there's a storm again!

- Bob : It's really dark outside! We need a source of light since i can't make a fire in the rain! Mhm-, Let's think..

_ I got it! Did you guys see those fireflies in the moutain of rocks? We can use those as a light source!

- Mr. Anderson : Good Idea!

- Mrs. Anderson : I guess so, it is pretty dark right now.

- Riley : We can release the fireflies afterwards too!

- Bob : Here are some jars, take them and catch some fireflies.

- Henry : Let's go!

_ Look! There are fireflies in the cave!

- Riley : Alright!

- Bob : Great job guys, now we have some light! I'm going to head to sleep! * Yawns *

- Riley : Mommy, i can't sleep with this noisy thunderstorm!

- Mrs. Anderson : Me too Sweetheart, the weather is getting crazier by the day!

- Tom : It must be the ghost who talked to us! We really need to get out of here!

- Mrs. Anderson : Wasn't the ghost supposed to come every night to warn us? Why didn't he come?

- Mr. Anderson : I don't know.. Let's just get some sleep...

Annotations

Versions

Ce chapitre compte 2 versions.

Vous aimez lire Kyleo ?

Commentez et annotez ses textes en vous inscrivant à l'Atelier des auteurs !
Sur l'Atelier des auteurs, un auteur n'est jamais seul : vous pouvez suivre ses avancées, soutenir ses efforts et l'aider à progresser.

Inscription

En rejoignant l'Atelier des auteurs, vous acceptez nos Conditions Générales d'Utilisation.

Déjà membre de l'Atelier des auteurs ? Connexion

Inscrivez-vous pour profiter pleinement de l'Atelier des auteurs !
0